Par mums

„EHR portāls” – „EHR” kārtējais solis uz jauno mērķi!

Kopš 2016. gada 27. jūlija plkst. 12:00 visā Latvijā ir pieejams „EHR portāls”.

„EHR portāls” ir popkultūras mediju grupas „EHR” viens no medijiem - vide internetā, kur pulcēties tiem, kurus saista dažādas Eiropas popkultūras izpausmes. „EHR portālā” vienkopus būs pieejami visi „EHR” hitu kanāli, informācija par izpildītājiem, ietekmīgākie hitu topi, ar Eiropas popkultūru saistītas ziņas, iespēja izteikt viedokļus un citi Eiropas līmeņa popkultūras portālam raksturīgi servisi. Turklāt „EHR portāls” būs latviešu valodā.

Radio biznesa eksperts, „EHR” un „EHR portāla” koncepciju autors Uģis Polis, skaidro: „EHR” mērķis ir 17 mēnešu laikā kļūt par vienu no vadošajām hitu stacijām Eiropā. Viena no šo staciju iezīmēm ir tāda, ka tām ir laba līmeņa interneta portāli, kas daudzpusīgi atspoguļo hitu izpildītāju un viņu fanu dzīvesveidu, kurā lielu vietu šodien ieņem arī kino, TV seriāli, mode  un tehnoloģijas. Tāpēc arī mēs esam radījuši „EHR portālu” – laikmetīgu vidi internetā, kas palīdzēs labāk iepazīt tās personības, kas nosaka toni šodienas popkultūrā.”

„„EHR portāla” dizains, kas jau šodien ir Eiropas līmenī, un tur jau šodien pieejamie servisi ir tikai sākums ceļā uz Eiropas līmeņa portālu”, papildina popkultūras mediju grupas „EHR” attīstības eksperts Patriks Grīva. „Savu mērķi – kļūšanu par Eiropas līmeņa mediju – „EHR” sasniegs strauji attīstoties trijos virzienos: paplašinot „EHR” hitu kanālu skaitu no šobrīd pieejamajiem 7 līdz 15, attīstot „EHR portālu” pirmkārt ziņu daudzuma virzienā un piedāvājot funkciju ziņā konkurētspējīgu mobilo lietotni. 20. jūlijā darbību uzsāka mūsu jaunā radiostacija „EHR SuperHits”, sākot ar šodienu ir pieejams „EHR portāls” ar 5 jauniem hitu kanāliem, bet 3. augustā klausītāju vērtējumam nodosim savu funkcijām bagātāko radio mobilo lietotni pasaulē.”

Turpina Uģis Polis: „Lai gan esam pelnošākā radiostaciju grupa Latvijā, uzskatām, ka esošais konkurences modelis, kad visas lielākās radiostacijas un to grupas cīnās par visu vecumu klausītājiem, sevi ir izsmēlis. Turklāt domājam, ka konkurence ar cienījamām, bet pagājušā gadsimta domāšanā iestrēgušām radiostacijām ierobežo mūsu radio biznesa ekspertu komandas kvalitātes. Tāpēc turpmāk popkultūras mediju grupa „EHR” savu darbību attīstīs pēc Eiropas vadošo radiostaciju paraugiem tādiem kā „Capital FM” Londonā, „538” Amsterdamā vai „NRJ” Parīzē. Gan ēterā, gan internetā. Tas nozīmē, ka atšķirībā no saviem konkurentiem mēs ne tikai orientēsimies uz noteiktu mērķa auditoriju – tā būs vecumā līdz 40 gadiem, bet arī novilksim starp sevi un konkurentiem muzikāla rakstura robežu, atsakoties no dziesmām, kas vecākas par 2000.gadu.”

„Pasvītroju vēlreiz: tas ko jūs redzat ir tikai pats sākums. Pēc tam, kad būsim laiduši pasaulē EHR mobilo lietotni (jeb aplikāciju), mēs aicināsim „EHR portāla” attīstīšanā iesaistīties arī tā apmeklētājus: parādīsies atsevišķa sadaļa ieteikumiem, bet atbalstītāko ieteikumu autori ik nedēļu saņems naudas prēmijas,” sola Patriks Grīva, mudinot „EHR portālā” ienākt vismaz reizi nedēļā.

Layer 1 ic-down-white ic-refresh-white ic-star-white